19 maj 2009

Inkido Fjärilar i massor


Dessa härliga fjärilar är svåra att motstå! De finns i fyra storlekar och så har de även en kusin i 'Swallowtail'. De är så maffiga att skapa med till alla tillfällen.
Båda korten är skapade med samma teknik, jag har först stämplat ett par fjärilar som jag embossat, sedan har jag stämplat vidare i olika nyanser med lite perfect pearl duschat över papperet. På det blå har jag även stämplat svagt med en textstämpel.
Material;
Papper; rosa bling 12" (bas), brun/rosa prick, beige bling
Stämplar; Grattis 23, Fjäril stor, fjäril liten (?), Landskap
Övrigt; Klar embossing

Material;
Papper; Blå bling 12" (bas), beige bling
Stämplar; Swallowtail, Fjäril stor, fjäril liten (?), För att du finns
Övrigt; Embossing blå glitter

Kika in snart igen, jag kommer att visa något altrat senare i veckan.

Ha det gott!
Mill@n

1 kommentar:

Helen sa...

Sååå fiiiiina! Skulle vilja ha en sån fin stämpel!