25 oktober 2009

Nu är det jul igen! Snart!...


Nu är det jul igen, snart kommer tomten! Det är i alla fall dax att börja tänka på årets inslagning av klappar!?! Jag tycker att det är barnsligt roligt att göra paket som man kan spara och använda till något annat, efter det att man öppnat dem och tagit ur sin present! Det kan väl kallas återvinning? ;) Denna kan ju förslagsvis fungera som godisask senare?

Den här gången blev det en förpackning, gjord av en färdig pappask som jag klätt med papper ur den nya julkollektionen.
Jag gjorde även en enkel tag av ett par av Inkidos alla fantastiska stämplar! Den här cirkelstämpeln är helt underbar! Går att använda till mycket!


På toppen har jag gjort en rosett av två olika papper, som jag limmat ihop för att få det "dubbelsidigt".

Tack för titten!
//Annica H

6 kommentarer:

Jenny J sa...

Totalt underbar!!

Muffin sa...

Helt fantastisk!!

Julhuset sa...

Så juligt, papprena är underbara.

petra sa...

Ur snygg Annika!!

Cath. sa...

Så fiiin ask! Underbar rosett!

Yoli Design sa...

Alltså den är ju helt makalöööst otroligt vacker!! Du är bara så grym alltså!! :D

Kraaaaaaaam