23 december 2009

Lite uppesittarkvälls pyssel och en riktigt God Jul till er alla!

Jag tänkte visa er en hel kavalkad med olika julklapps tags. Eftersom jag gillar att skriva rim, så brukar jag göra rätt rejäla tags, en del blir tom som julkort och passar att ge till dem som man kanske inte skickar kort till utan träffar på självaste julafton.
Öppningsbara kort, med enkla dekorationer, Jag har bara rivit granarna av en bit papper och lindat lite snöre omDe allra snabbaste julklapps etiketterna du kan tänka dej....


En lite större etikett med plats för ett rejält rim på baksidan.








Jag vill passa på att önska er alla en riktigt härlig jul !
Kram Mariante

1 kommentar:

Monika sa...

Mariante, jag känner ingen som gör tags som du! Tänk att lilla jag fick komma på kurs hos dig (ja du hade ju inget val ;)).