28 augusti 2010

Julpapper utan jul...

Jag blev helt kär när jag fick se Candy Tree kollektionen, trots att det är julpapper och jag väldigt sällan scrappar jul... men Candy Tree har så undebara färger och användbara mönster så det går alldeles utmärkt att använda dessa papper till annat än jul.. kolla här..

I fell in love as soon as I saw the Candy Tree collection, even if it is Christmas and I rarely scrap christmas.. BUT Candy Tree has such wonderful colors and useful patterns so it really works using this collections for other projects than christmas.. Take a look..



Färgerna passar perfekt ihop med inkidos well också... och det ljuvliga bandet dekorerades med en pappersremsa.

The colors are perfect together with Inkidos currogated paper.. and the beautiful ribbon was decorated with a strip of paper.



Alla dessa pyntgrenar med pärlor från Kort och Godt är så galet snygga och lättarbetade..

These pearlstrings from Kort og Godt are awesome and so easy to work with..



och jag fortsätter använda mina stora charms som dekorationer i hörnen ..

and I keep using my bigger charms as that little extra in a corner of my layout..



Lite mera pappersremsor.. Det är ju jättefina mönster som går att använda i ojuliga sammanhang..

more strips of paper.. The patterns are so beautiful and you can absolutely use them for unchristmasy things =)



Ha en bra dag!
Have a great day!

2 kommentarer:

Jona Panesa sa...

its gorgeous Mahlin!

Pillan sa...

Jättefin LO!! Jag ska nog börja använda wellpappen jag har sparat... Tack för inspirationen!