30 mars 2011

The Kettle Is On...

Idag vill jag visa en liten present, lämplig till en teälskare kanske? Jag har använt papper ur serien Forever.

Today I would like to show a small gift, suitable for a tea lover? I have used paper from the series Forever.


I koppen har jag lagt några blommor, och en tepåse förstås.

I put some flowers and a teabag in the cup.


Tepåsen fick en ny etikett i matchande papper.

I made a new label for the teabag in matching paper.


Runt om kaffefatet stämplade jag en en ring av rosor.

Around the saucer I stamped a circle of roses.


Jag gjorde även en liten förpackning till fler tepåsar...

I also made a small packaging for more teabags...


Tack för titten! / Thanks for stopping by!

// Annica H

6 kommentarer:

angelique (anlou) sa...

hiya sweetie
this is so lovely
the idea is amazing
i just love the color
hugs angelique

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbar, tekoppen är helt ljuvlig i färg och form och rosorna pricken över i't!
me love <3

Marita Johansson sa...

Såååå läckert såå läckert

Unknown sa...

milo

Susanne sa...

WOW... så j..la läckert!!! Förlåt att jag svär men detta är underbart att se. Gör du mallarna själv eller finns de i cyberrymden?
Tack för inspirationen! Kramizar

Jona Panesa sa...

wow!!!