27 april 2011

Du är en ängel / You are an angel

Här har jag gjort en tag av papper från Rosehage och Forever. Jag har använt en söt vintagebild, och stämpeln -Du är en ängel.

I have made a tag with papers from Rosehage and Forever. I have also used a vintage picture, and a stamp that says -You are an angel.


I det övre hörnet har jag stämplat en av de söta hörnstämplarna som finns i Inkidos sortiment. Fjärilarna är klippta ur papperet.

In the upper corner i have stamped one of the cute cornerstamps that Inkido has made. The butterflies are cut out from the paper.


Och här är en hel hög med dekorationer. Blommor, band, spets, löv och pärlor. Jag har också använt mig av ett snyggt embossingpulver i guld lite här och var.

Here are some decorations. Flowers, ribbon, lace, leaves and pearls. I have also used a beautiful embossingpowder in gold here and there. 


Tack för titten! Thanks for stopping by! ♥
//Annica H

1 kommentar:

annes paperfun sa...

Åh! Så vakkert!!!
♥♥♥