20 september 2011

Forever Christmas

Jeg har lavet en tag med Tim Holtz bigz dies, brugt det lækre julepapir fra paperCraft scandivavia-Christmas Winther-, klippet i papiret og sat motiv på 3D puder, pyntet med roser, organza og blonde bånd og stemplet med stemplet- Glædelig jul-



Jeg har brugt Inkido's Forever  Christmas-Christmas Flakes- til det næste kort, pyntet med røde roser i 3 forskellige størrelser, stemplet med -God Jul- og det søde nissepige motiv .


Til det sidste kort har jeg brugt Christmas Winther, glædelig jul stemplet og fuglestemplet.


Mange hilsener fra Pia

5 kommentarer:

May Britt sa...

Det er et super flot tag og meget flotte julekort... rigtig dejlig gammeldags...

Anna sa...

Mmm, gillar den första tagen =) ...

Mio sa...

lækkert tag, og kortene er bare skønne : )

Anonym sa...

Nu i september, men vil som et juleeventyr! Jeg har også en drøm om jul. Du er en talentfuld mand! Tak! Min inspiration bor i dine blogs. Undskyld mit danske (jeg bruger online-oversætter) Jeg håber du forstår hvad jeg føler!

Hobby Musician Keyboard sa...

wow, it is simply stunning your detail is just Lovely and so fantastic, I love it. I do love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works! I enjoyed the visit on your site. Many thanks for your beautiful inspirations!! How creative and so beautifully done. Please take a look on my Blogspot.
Hugs from Marina.