16 april 2012

Dopinbjudan

Idag vill jag visa hur man kan göra fina inbjudningskort med Inkidos vackra mönsterpapper!

Today I would like to show you how to make beautiful invititions by using patterned paper!


Även om jag inte använt så mycket av fjärilspappret, så ger det ändå karaktären åt hela kortet.

Even if I didn´t use too much of the butterflypaper, it gives the character to the whole card.


En utklippt fjäril på insidan av inbjudan.

A cut out butterfly on the inside of the invitation.


Och stämpeln Dopinbjudan på baksidan.

And the stamp Dopinbjudan och the backside.



Hälsningar från Lisa

Greetings from Lisa

10 kommentarer:

Jessica sa...

Oj vad fint!! underbara papper! Vad hittar man den beskrivningen på den vikningen?

// Jessica

LisaMattias sa...

Om du menar själva kortet, så är det ett färdigt konvolut från Inkido, och finns i många olika färger! Hör efter hos din återförsäljare. Sen har jag bara vikt en gördel runt om! Tack!

Jessica sa...

Åhh vad bra! Tack för snabbt svar!

Linapyssel sa...

Helt underbart Lisa!!!
Kram Lina

Anna sa...

Hej!
Jag letar som en tok efter konvolut från inkido. Tips vart man hittar dessa? Finns deltat beställa online?

Anna Martinsson sa...

Hej Var får jag tag i den dop stämpel den är slutsåld överallt jag letar ;( Skulle väldigt gärna vilja ha en.

LisaMattias sa...

Kika gärna här: http://pappersbiten.se/butik/index.php?main_page=product_info&cPath=10_91_179&products_id=2352

Med vänlig hälsning Lisa

Anna Martinsson sa...

JAg tittade där och blev överlycklig när det fanns en kvar som jag beställde, fick sedan mail nu att beställningen är makulerad stämpeln fanns inte kvar :(
Jag letar med ljus och lyckta efter en sådan. Finns den inte någonstans???

Tors mor sa...

Hej Lisa! verkligen inspirerande. Känner att jsg helt klart kommer skapa egna dopinbjudningar till sonens dop i december. Nu behöver jag bara få tag i den fina runda dop-stämpeln.. Googlat som en galning, men inte hittat den. Kan ni på Inkido hjälpa mig att hitta den?

Bästa hälsningar,
Sara

Tors mor sa...

Hej Lisa, jag är också på jakt efter den urfina runda doptämpeln (blev inspirerad av ditt inlägg ovan och tänker nu skapa egna fina inbjudningar till sonens dop i december) - kan du hjälpa mig att lokalisera en sådan? Har googlat til tusen här, utan resultat... :(