28 oktober 2012

Lidt Jul og lidt sommer/ a little christmas and a little summer.

Hej allesammen.
I dag har jeg lavet et julekort med et skønt motiv fra papiret "Winter stars" fra Forever Santa serien.
Jeg elsker de nostalgiske julemotiver.

Today I made ​​a card with a beautiful design from the paper "Winter stars" from Forever Santa Series.
I love the nostalgic Christmas motifs.

 I kanten af udstansningen har jeg embosset med lidt guld, og så har jeg sat smukke rhinsten på både blonde og diecut.

At the edge of the diecut, I embosset with some gold, and then I put beautiful rhinestones on both lace and diecut.
 En enkelt smuk hvid blomst og lidt guldfarvede grangrene.

A single beautiful white flower and a little gold-colored pine branches.

Mens jeg lavede julekortet var jeg omgivet af mine andre smukke materialer fra Papercraftscandinavia - og så kom pludselig inspirationen til et sommerkort, så det måtte jeg også lave og vise Jer.

While I was creating the Christmas card I was surrounded by my other beautiful materials from Papercraftscandinavia - and then suddenly i got the inspiration for a summer card. So I had to make this and show you too.

Jeg har brugt papiret "Pink garden" fra Sunshine kollektionen

I used the "Pink garden" paper from the Sunshine collection.
 Jeg elsker blomster! 

I Love flowers!
 Til sommerfuglene har jeg brug "bagsiden" af samme papir, og også til udskæringen med teksten.

For the butterflies I used the "back" of the same paper, and also to cut the text.
 Jeg har givet kanterne på kortet et ganske tyndt lag gesso og sværtet let.

I gave the edges of the card a very thin layer of gesso and inked easy.
 Det var hvad jeg havde at vise Jer i dag. Jeg ønsker Jer alle en fantastisk Søndag.

This is what i wanted to show today. I wish all of you a fantastic Sunday.

Knus fra Dorthe



16 kommentarer:

Unknown sa...

sikke nogen skønne kort, og sikke et arbejde det må være at lave dem.

nedergaard ( Lissy ) sa...

To super smukke kort
Ha en god søndag

Mette sa...

Wau...sikke nogle flotte kort (som altid)

Karina Beck sa...

Super smukke kort begge to!

lonol sa...

De er SÅ flotte
God søndag

lam sa...

to super smukke kort

Jean sa...

Hvor er de bare SUPER smukke begge to

Jytte sa...

Så smukke begge to !!

Gitte sa...

Skønne skønne kort begge to.

kortmager sa...

superflot julekort!!!

Signe Bendorff sa...

Sikke nogle fine kort... Særligt sommerkortet er jeg bare helt vild med... lækre farver, blomster og det hele ;)

Rafns hjørne sa...

To smukke kort med masser af skønne blomster.

Jette Munkbøl sa...

Www nogle smukke kort, så flotte detaljer:)

Bellaidea sa...

Śliczne!

Sol sa...

Nydelige kort!! Smart å bruke flott dies for å kutte selve motivet! Fantastisk flott sommerfugl kort!! Nyyyyydelig bruk av dies og lekkert pyntet!! Vakkert kort!!

FiKenward sa...

Beautiful intricate work.