29 april 2013

Bryllupskake - a wedding layout


Min tur i dag her på Inkido bloggen.. Annenhver mandag er min dag! :) Jeg har en bryllupslayout å vise frem i dag. Det er straks 4år siden vi giftet oss og dette er en av de få siden jeg har laget.

My turn today here on the Inkido blog. Every other monday is my day! :) I've made a wedding layout I want to show you today. It's nearly 4 years since we got married and this is one of the few pages I have made.


Har rotet litt i bryllupsbildene mine og fant noen der vi skulle til å spise bryllupskaken. Sammen med noen romantiske Inkido papirer ble denne layouten til. 

I looked threw my wedding pictures and I found some of us about to eat wedding cake. The romantic papers form Inkido is perfect for wedding layouts. 
Arkene jeg har brukt er fra en tidligere Inkido serie som heter "Spring Time".  Jeg har faktisk også fått klemt på et juleark også. :) Jeg pyntet med litt blonder, blomster og doilies. 
Jeg håper du likte layouten min i dag og at den inspierer deg til å scrappe dine bryllupsbilder med Inkido papirer! De er alltid romantiske og vakre. :) 

I hope you liked my layout today and that it inspires you to scrap your wedding pictures with the beautiful Inkido papers. They are always romantic and beautiful :) 




3 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Nydelig vakter side!! <3

Bellaidea sa...

Very pretty page!

Unknown sa...

Wow, h ow gorgeous this page is.. Just stunning!